top of page

​ماه قـدردانی از خدمات شبانان



ماه اکتبر زمان قـدردانی از زحمات شبانان و خادمین عزیز است که یکسال دیگر با امانت داری ما و خانواده مان را وفادارانه خدمت کرده اند .

کلام خدا میگوید" به شما شبانانی موافق دل خود خواهم داد که شما را با معرفت و حکمت خدمت کنند " ( ارمیا 3 : 15 )

یکی از زیباترین صحنه هایی که مفهوم شبانان موافق دل خدا را به تصویر میکشد کاهنانی هستند که صندوق کلام خدا را بر دوش گرفته و با جرات و دلیری وارد رودخانه پر از موج اردن شدند تا جریان هلاک کننده سیل قطع شود و ساعتها در وسط رودخانه با تحمل وزن صندوق کلام خدا بدون غرغر و شکایت و خم به ابرو آوردن ایستادند تا تمامی قوم خدا بسلامتی به کناره دیگر عبور کنند . ( یوشع 3 : 15 تا 17 )

نمیدانیم آیا کسی برگشت از آنها تشکر کند و به آنها گفت مرسی که اینقدر ایستادید تا من و خانواده ام به سلامتی عبور کنیم یا نه ؟ کلام خدا میگوید : همه شبانانی که موافق دل خدا به نیکویی شبانی کرده‌اند، لایق حرمت مضاعف می‌باشند مخصوصا خادمینی کـه برای خدمتشان جفا میبینند و زحمت می‌کشند . ( اول تیمو تائوس ۵ : ۱۷ )

خادمین عزیز خسته نباشید . ازهمه زحمات شما سپاسگزاریم و برایتان دعا میکینم تا مانند موسی دستهای امید و رویایتان درقله کوه رفیدیم بلند باشد تا خانواده الهی درجنگ روحانی با عمالیق دنیای شرارت پیروزمند و سربلند باشد . دوستتان داریم و خدارا صمیمانه برای وجودتان .شکر میکنیم

جلیل سپهر


Comentarios


bottom of page